Kundeservice
VELKOMMEN TIL KUNDESERVICE
Vores store, dedikerede team i kundeservice er placeret på vores kontorer i hhv. Sorø og Randers. Hver dag sidder de klar til at svare på dine spørgsmål, og de kan levere råd og vejledning om vores omfattende sortiment. Teamet er til rådighed mandag til torsdag fra klokken 8-16 og fredag fra klokken 8-14 på telefon, LiveChat via hjemmesiden og e-mail. Træk på vores store erfaring og produktkendskab næste gang du står og mangler en ny vare eller måske et bæredygtigt alternativ til det, du køber i dag.
MERE END BARE KUNDESERVICE
Når du kontakter os, får du fat i en professionel sparringspartner med mange års erfaring. Vi kan kontaktes direkte via LiveChat på både hjemmeside og webshop – se efter ikonet nederst i højre hjørne. Du kan maile til os via info@multiline.dk, og har du behov for at tale med os, så ringer du bare på telefon 7010 7700 – vi høres ved.
SPØRGSMÅL TIL DIN ORDRE?
Du kan altid forespørge direkte på en konkret ordre, levering eller faktura. Vi hjælper dig også meget gerne med andre spørgsmål relateret til din handel med MultiLine – vi bliver spurgt om alt mellem himmel og jord – så vi kan sikkert også hjælpe dig.
SPØRG GERNE IND TIL KOMPLICEREDE EMNER
MultiLine har selvfølgelig et stort udvalg af basale forbrugsvarer, som vi alle benytter hver eneste dag, men der er også komplicerede løsninger, som kræver lidt mere. Har du spørgsmål relateret til bæredygtighed, tekniske spørgsmål eller digitale samhandels-muligheder, så må du ikke tøve med at kontakte os. Det er ikke sikkert, at vi kan svare på alt, men så kan vi dirigere dig videre i den rigtige retning eller sørge for, at du bliver ringet op af en specialist.